dissabte, 18 d’octubre del 2008

IX Pujada al Castell de Montesa, dissabte 18 d'octubre de 2008 a les 18 h.



Ja en tenim una altra. El cel amenaçador, amb una mica de plugim ocassional ens ha respetat per sort. Cursa curta, pero amb algun tram de duresa de la dura (je,je), sobretot la costera que enfilaba cara al castell des de la part més alta del poble (km 5), i on multitut de corredors anaven caminant (la veritat és que quasi m'ha entrat agonieta i tot). Una vegada en les restes de la Real Orden de Montesa ha estat molt bé el fet de rodejar totalment el castell, i pensar que per allí pasaven els "Caballeros Cruzados", que guay. Després, una baixada estratosfèrica, que he fet el km 6 a 3'20'', cosa inusual per a un desperdici de quiròfan de corredor com jo.
Tampoc volia forçar molt "la màquina", que al dia següent toca anar a Cullera, i m'agradaria fer un bon paper, amb el permís el Srs. Far, Collao i Buenavista. El meu amic el Choco que és un fenòmen ha fet 31' o per ahí, que està "molto bene". Jo per la meua part he rodat amb el meu amic el Galgo, i encara havem pogut xarrar uns km i tot. En la pujada xunga ens havem despistat i cadascú ha fet el que ha pogut.

L'organització i demés, bé. De corredors en calcule entre 200 i 300.
L'any que ve, si Deu vol, allí estarem de nou