dimarts, 23 de desembre del 2008

XVI Mitja Marató Picanya-Paiporta. Diumenge 21 de desembre de 2.008


Bé, amics, ja en tenim un altra, i estic content. Encara que arrossegaba un costipat d'eixos de "pata negra", no han eixit les coses malament. He fet 1h27'50'', a 4'10'', i he quedat el 200 i poc de la general (de 2433 corredors), i el 31 de la cat. Veterans C.





La preocupació la tenia en el fret i en el que comente del costipat. Al final, encara que en arribar no m'eixía la veu per tindre la gola freda, doncs bé. Més o menys en la mateixa línia de les darreres mitges. Ha sigut la quarta mitja en 5 setmanes, i en totes he baixat d'1h30.


Ara, el pensament el tinc ficat en la marató de València,i, a 9 setmanes vista encara no tinc molt clar quin ritme entrenar per a la mateixa, si buscar 3h15, o 3h10.






Però aixó és "harina de otro costal". El ritme de la marató, obviament té que ser prou més fluixet, a no ser que ú estiga fet un bou, que no és el meu cas. La mitjana de ritme de 4'30'' dona per a fer la marató en 3h10'. En principi és un ritme diguem-ne "factible", pero 42 km són 42 km




Bé, ara, a passar els nadals, alguna Sansil, segurament la d'Albalat de la Ribera, el mateix 31 de vesprada, 6 km de "cachondeo" més que altra cosa, i a acomiadar l'any 2008.




Van apropant-se els llargs de 25, 28, 33 km. Hi ha que provar distàncies, i a més, a bon ritme





Ací està Tina, excel.lent corredora, i millor persona, que també va fer bona marca, i a la que done les gràcies, i a Marcel, per la seua encomiable llavor de fotògraf esportiu











I com no he trobat cap foto meua entrant a meta, aci fique a dos campions del club de Carcaixent, Pasqual Tudela i David sart


Un saludet a tots, i que tingau bones festes




1 comentari:

Tina Ysern ha dit...

MIQUEEEEL. Sempre et dic que m'encanta el teu blog perque ens veiem amb tú...


Què fas que no col·loques encara matèria del MARATÓ.

TORNARÉ A PASSAR-ME .

UN BESOTE GRANDIÓS