dimarts, 18 de novembre del 2008

XIV Mitja Marató Ciutat de Gandia, diumenge 16 de novembre de 2.008, a les 10:30 h.

!Ole, ole..! "A la vejez, viruelas" jejeje. !Quína alegria que tinc! El meu plantejament de carrera era baixar d' 1h30', i de vegades, en el meu interior pensava: "..i si baixe d'1h29', millor.." i, sorpresón meu quan enfilava la recta de meta i el crono estava en: 1:26:49, 1:26:50, 1:26:51..etc. pero no hi vaig arribar per davall de 1h27'11'', 1h27'05'' reals.
La millor marca en mitja marató de la meua vida.
No m'ho podia creure! L'any anterior, 1h44'21'' i enguany, 17 minuts menys.

Tinc que dir, que la mitja de Gandia, que enguany és la segona vegada en que participe, vaig a declarar-la la meua preferida. No sent un gran expert, ja que de mitges en duuc unes 20 i sols he repetit Gandia i Algemesí, i clar, cada cursa té la seua coseta, diguem-ne, pero Gandia, amb la combinació de part urbana, camp, passeig marítim, i sobretot la part final, on anem passant per carrers emblemàtics, la part antiga, l'Ajuntament, i eixe meravellós final en unes pistes excel.lents, aleshores té molt d'atractiu, de veritat.

I també, al no tindre costeres dures, doncs regulant el ritme per no "ficar la pata", crec que arrapant minuts en la part inicial, i mantenint-se en la segona, es pot fer bona marca.
Sé que sembla conservador, pero la veritat, em va anar prou bé apretar al principi, sense passar-se'n, ja que vaig vore que en el km 10 duia 40'33'', i anar afluixant a poc a poc, (per força, clar, la gasolina va esgotan-se), i també a partir del 19'5 aprofitar les costeres cara avall, direcció a les pistes, per tornar a fregar el ritme de 4'/km.

En resum, superguay. Ara, a preparar les mitges d'Alzira, Algemesí i Picanya-Paiporta. Que no se diga que ha sigut de casualitat, val?
Un saludet a tots













2 comentaris:

Tina Ysern ha dit...

Doncs jo, MICALET, faré el SAMARUC i serà la meua primera mitja de la temporada.

Sempre que faig la 1ª vaig amb por.

De tota manera no crec que millore la meua marca de 1h 38' aconseguida a ALMANSA.

Tú sí que vas baixant la teua de meravella. Quanta enveja.

Però no t'obsesiones, que ja ets tot un campió de primera !!!!

Fran Fornés ha dit...

Enhorabuena campeón. Envidia sana me das, je je, pero tiempo al tiempo, que yo empecé mi primera Media en 1h49´ y estoy en 1h35´.
Creo que coincidiremos en la Media de Picaña.
En mi caso, es Xirivella mi Media preferida.

Saludos.
Fran Fornés.