dimecres, 14 d’abril del 2010

XII Gran Fons Vila de Puçol, dissabte 10 de maig de 2.010











Hola penya. Primera cursa després de la marató de València. De vesprada, i quasi en hora taurina, i amb un "llorenç" de primera, els 15 km de Puçol m'han eixit pràcticament igual que l'any passat, segon amunt o avall.
L'alegria de retrobar-se amb la gent del foro, com es pot vore en les fotos: Tina, Tocha, el Galgo, Alfonso (al que vaig acribillar a preguntes sobre la MIM de penyagolosa, ja que ell la va córrer lany passat), etc.


I ací, escalfant, amb dos corredors carcaixentins de primera especial:

Rafa López i Salva Coso.


Ja falta poc per a l'eixida, i, després d'un intent fallat, comencem la cursa amb un ritme frenètic.
En aquesta zona duiem només que 1 km, més o menys, i encara estavem agafant el ritme. Lo pijor encara està per vindre, en tornar de la mar, amb la brisa a les esquenes, el solarro de cara, i el camí, que pica una mica de pujaeta.
I ací tenim a Luis Félix, supercampió com a persona, i guanyador de la cursa amb un temps estratosfèric, amb una mitjana de 3'15''. Quín tio!! Enhorabona
I ací, quasi un quart d'hora després, entra el tio Micalet, amb una mitjana de 4'10'', que, tot tinc que dir-ho, després de no haver descansat de la marató, la lesió del mes de gener, i el pas dels anys, que no perdonen, doncs encara estic mig content, per no haver perdut respecte al 2009.









I aixó, tornar a repetir que gràcies a Marcelo i a Tina, tinc fotos de pràcticament totes les carreres. Moltes gràcies, i enhorabona, Tina, que has fet molt bon temps.























I açó és tot de moment, amics.
A hores d'ara, estem preparant Salva i jo la MIM Castelló-Sant Joan de Penyagolosa per al proper 15 de maig. De fet, este dissabte tenim previst intentar fer una llarga ben llargueta, si pot ser de 65 o 70 km (correns i caminant), que intentarem fer. Ací xafe jo territori nou, ja que mai en la vida no he fet jo tans kms en un sol dia.
La intenció és començar a les 6 del matí i tornar a casa cap a les 14 o 15 del migdia, i recórrer, si tot va bé, Carcaixent, Castelló de la Ribera, Manuel, Llocnou d'En Fenollet, Barxeta, Plá de Corrals, Barx (Puigmola), baixar a Simat, de Simat a la rotonda d'anar a La Barraca i Tavernes, pero pujar al Plá i la Font del Barber, baixar a la Casella, i per la Senda del Llop, la Botànica, cap a Carcaixent, que, si no he calcul.lat malament, estarem rondant entre 65 i 70 km. Com Salva duu Garmin, al final ho sabrem cert.
Ja us compte. Un saludet a tots, amigachos.