dissabte, 4 de setembre del 2010

V Volta a peu a Carcer, dijous 2 de setembre de 2.010

 Primera vegada que participe en esta volta a peu,  que ha tingut una participació molt elevada. De fet van tindre que ajornar-la un quart d'hora per el mogolló de cua que es va fer en la inscripció-recollida de pitrals.












I aixó, una volta típica d'aquestes poblacions de la ribera del xuquer que tenen proximitat a la muntanya: Eixida del poble, camins d'horta que van pujant a poc a poc cap a les proximitats de la serra, i després fem el camí de tornada cap al poble.



  Tinc que dir que em vaig sentir prou bé, i vaig tirar el que vaig poder, pero a ún quilòmetre de meta la gasolina ja estava pràcticament esgotada, i vaig perdre prou, al passar a rodar a 4'30 o més.


 La mitjana de temps m'ha eixit del estil de les últimes voltes que són relativament planes, aproximadament a 4'07''/km
    De tota manera, i com he assenyalat en eltres cròniques, estar al voltant del ritme del 4'/km supossa uns entrenes i una voluntat dels quals sempre no podem disposar.
  




 Per exemple, la pràctica de séries a l'estiu és prou dolenta, tanmateix com els canvis de ritme. A mí m'agrada més alçarme de bon matí i començar a córrer allà les 7, i fer 1 30' o 2 h, al trot




  Pero bé. Ara, amb el cap ja pensant en la marató de Castelló, estem ben aprop de començar el pla d'entrene.
   Esperem que refresque una mica i així fer un entrene de més intensitat.
  Bé, penya. Fins l'altra