diumenge, 22 d’agost del 2010

X Volta a peu a Gavarda, divendres 20 d'agost de 2.010

   Un any més tenim la volta a peu a Gavarda, amb el seu rapid circuit (al principi) i el seu endimoniat final, amb unes pujades de "pata macho". Pero bé, com que ja ens són conegudes, només n'hi ha que anar amb compte per a no rebentar.
 

Quan al transcórrer de la cursa, doncs aixó, que duia bona mitjana, uma mica per davall de 4'/km fins arribar al km 6, que és precisament on comencem a pujar, i clar, em vaig deixar la "friolera" xifra de 2 minuts i mig, cosa que va fer que la mitjana se m'en haja anat al 4'19''/km.
   De tota manera en esta volta a peu té que estar ú molt fort per a apretar cara amunt.
  I aixó, per cert que no he trobat cap foto d'enguany ni en picasa ni en res, ni buscant amb la llanterneta del CSI. Així que fique una del 2009
  I de l'eixída, el mateix, crec  que la foto és del 2008   Bé, com ja he comentat abans, estes primeres carreres després de la MiM, a banda que no puc anar més del que vaig, estan servint-me per anar ubicant-me i agafant la velocitat que he perdut arran de la trencamenta de costelles allà en Penyagolosa.
  Estic content, xe           Auuuuu