dilluns, 9 d’agost del 2010

XXII Volta a peu a la platja de Tavernes, divendres 6 d'agost de 2.010


Hola penya. Bé, segona carrera de l'estiu i després de la MIM. Molt bon ambient a la platja de Tavernes, mogolló d'amics i de gent coneguda.


També molta incertesa per la marca ja que l'any passat estava molt millor i vag baixar justetet de 4'/km, entrant en 39'59''.

Doncs aixó, com erad'esperar el temps d'enguany ha sigut pijor, pero no tant. Sols un minutet.




 



I aixó, dir que l'eixida i els primers 4 km molt bé, fregant el 4'/km, com sempre al principi per baix i després per dalt.

    Ara, després dels 4 primers vaig notar com anava acabant-se la gasolina i vaig començar a perdre ritme. Encara que no és molt, em vaig deixar 1 minut en els 4 km final


I bé, tampoc passa res. Tot tornarà al seu lloc, a poc a poc. Tant de rodatge i tant d'entrene en mitja i llarga distància m'havien acostumat el cós a rodar més lent





De tota manera no se pot fer tot bé i en totes les disciplines. Considere que rodar prop del 4' supossa un entrene i un estat de forma constant, i no sempre està la persona per a moltes rosques.
 
 
 
 


Doncs aixó és tot. En certe manera tinc una mica de decepció, pero al mateix temps veig que encara puc rodar relativament rapidet, considerant l'edat i altres circumstàncies, com l'absència d'entrene de qualitat.


Pero es que també n'hi ha que viure, no?