dimarts, 3 d’agost del 2010

XIV Volt a peu a Antella, divendres 30 de juliol de 2.010



    Primera cursa des de que vaig córrer la MIM Castelló-Penyagolosa, allà per el mes de maig. Tenia cert temor, ja que al trencar-me dos costelles en la Mim, els entrenes han estat fets a ritmes més "lentorros", i alenant de la part abdominal. El traume em va dir que parara de córrer, pero no li vaig fer molt de cas. Ara, aixó sí, vaig tindre que anar amb compte.




 
 La veritat és que necesitava provar-me, ja que al llarg de juny i juliol, doncs he rodat molts km's, pero sense fer ni séries ni entrenament de qualitat. 




 
  En la primera part, els 4 - 5  primers km el ritme és infernal, amb una calor de primera, i també amb nerviosisme, que em va fer rodar fregant el 4'/km, primer per baix i després per d'alt.




   En arribar al poble, pugem un carrer de costera i el travessem pel carrer principal direcció Gavarda i tot seguit, en passar la rotonda, entrem cap a l'esquerra per camins d'horts de muntanya, un parell de km largs i costeruts que es fan una mica agoixants..




  En fí, no he trobat cap foto en que ixcam ni jo ni Choco, aleshores he penjat d'altres corredors. Finalment em vaig sentir aliviat de vore que encara podia apretar una miqueta. Aquesta no és la més indicada per a fer marca (per les costeres), pero en plá ja vaig vore que em podia defensar.




  I ací el senyoret Ken Brockman per a informar del resustat.
 Bé, amiguets, fins l'altra.
 Auuuuu