dilluns, 23 d’agost del 2010

XIV Volta a peu a Alginet, dissabte 21 d'agost de 2.010

Hola amics. Mogolló de penya en la volta a peu a Alginet. Com que n'hi han samarretes tècnique per als 100 o 150 primers, ja es veia vindre que el ritme anava a ser, almeny d'inici, frenètic.





   Molta caloreta, estem a l'agost, i com es normal fa calor, i de vesprada encara més.  Pero bé, comença la cursa i anem agafant el fil del ritme. Com que tenim que fer dues vegades el circuit urbà, la veritat és que atemorix el vore que en la primera volta ja va ú prou fotut, i encara en queda un altra sancera.



  I aixó, en passar el km 5 vaig superar a Cristina, molt a poc a poc, pero em va sorprendre gràtament que en els últims 100 m. cara a meta em va tornar a passar, entrant un parell de segons per davant de mi.
  La vaig felicitar, doncs és una campiona de primera


  I poc més, dir que se me va fer dureta al final, en ganes de arribar, pero és aixó, que estem en estiu i la calor té molta influència en les carreres.

  I el tio Michael va aconseguir samarreta tècnica, molt xula, per cert.
  El temps no va ser molt allà, a 4'15'' aprox., que per a ser un recorregut pla tindria que haver sigut millor, pero es que totes les curses no se està al cent per cent.
  Pero no està malament, ja que el pas per el 4 (a meitat cursa), anava a una mitjana global de 4'10'', pero en la segona vaig perdre un poc de ritme.

  Ara, tinc que dir que si no he fet millor temps és perque no he pogut. A mesure que vagen passat les voltes a peu, i anem fent l'entrene per a la marató de Castelló, espere que els temps milloren un poc, almenys.
  Bé familia, un altra més.  Auuuu